Monday, July 25, 2011

Dagens outfit

 Jag idag, känns lite höstigt ute. Det ska regna idag och bara vara 17 grader varmt, men det märker ju inte jag för jag ska jobba hela dagen. Fast det är fan så mycket roligare att jobba när det är soligt och fint, folk är gladare och så köper de mer glass! Jag längtar faktiskt lite efter hösten nu, ska visa er varför när jag kommer hem ikväll!
Känner mig alltid obekväm med hur jag klär mig när jag ska till jobbet, känns som att jag utmärker mig så mycket. Har inte så stor koll på hur de andra tjejerna klär sig men de flesta verkar vara såna "jeans & t-shirt"-tjejer, och så kommer jag i små hattar och herrskor. Tycker det är jobbigt, fast samidigt kan jag ju inte inte klä mig så här, för om jag bara har jeans, t-shirt och Converse i mer än en dag i streck så känner jag mig som världens lodis.

Hatt: H&M
Topp: Only/Nelly.com
Kjol: BDG/Urban Outfitters
Strumpbyxor: H&M
Ryggsäck: Topshop
Skor: Topshop

No comments:

Post a Comment