Friday, July 22, 2011

Onsdag + dubbel-outfits

På Onsdagen fyllde min lillebror år, fast nu är han inte så liten längre! Fyllde 18 nu, sjukt. Ibland råkar jag kalla honom för storebror för han är typ 1,80?! Fattar inte hur det kunde hända, jag är liksom 1,58, mamma typ någon centimeter längre och pappa kanske är 1,75 eller liknande? Han måste ha tagit en massa längd från oss alla?! Aja, klarar mig rätt bra med de centimetrar jag blev tilldelade :)

På förmiddagen var jag nere på gymmet och yogade lite, fett skönt! Det tråkiga är att mitt gym bara har ett pass yoga i veckan, och det är ju inte säkert att jag är ledig just då, hade varit skönt om man kunde gå varje vecka, blir så harmonisk ju! Hoppas de kan utöka med i alla fall ett till pass i veckan i höst.
 På väg till gymmet hade jag mina nya shorts tillsammans med en skrikigt gul topp. Gillade det, färgglatt! Kändes påskigt.

Solglasögon: Lindex
Topp: H&M
Shorts: Pins and Needles/Urban outfitters
Skor:
Topshop
 Sen kände jag mig inte festlig nog (okey, mest så ville jag inte äta massa mat i de kläderna), så bytte om till min söta midsommarklänning och höga klackar. Man kan kanske inte tro att någon skulle vilja äta mat i en klänning som visar upp magen på det sättet, men det syn faktiskt inte! När jag köpte den trodde jag att jag illa kvickt skulle se ut som en kassler, men så var icke fallet.

Solglasögon: Nasty Gal
Klänning: Topshop
Skor: Topshop

No comments:

Post a Comment