Thursday, September 15, 2011

15 September 2011

Idag är det den femtonde vilket innebär löning för mig, woohoo! Fick mycket mer pengar än förra månaden också, trodde att jag skulle ha väldigt lite att röra mig med nu eftersom att jag betalade min PT idag, men "extrapengarna" täckte det precis, skönt. Har massa höstgrejer jag behöver, typ två kappor, fyra par stövlar och så någon skön väska. Vill ha en hård, portföljliknande sak, har hittat en jag gillar på Topshop men den är nog inte i äkta läder, vill inte köpa plastläder längre för det åldras inget snyggt.

Vaknade när Sebastians klocka ringde imorse, gick först upp då men sen somnade jag i soffan och fick stressa ner till gymmet. Hade velat gå på Booty Express idag men jag missade det så fick träna själv istället, blev mage, ben och kondition. 
Lagade lunch när jag kom hem men det var så inte gott :( Skulle göra kräftstjärtsomelette med ost men den luktade playdough och smakade... konstigt. Tror det är för att jag köpte hem lightost senast, försöker övertala mig själv att den smakar likadant men det stämmer nog inte. Får antingen sluta äta ost eller köpa den fettiga osten och äta betydligt mindre. Eller bara äta flott ost från ostdisk!

2 comments:

  1. You make me want to spend spend spend too on autumn items now!

    ReplyDelete
  2. Good to see google translate is working! :D I love autumn so much, it's the perfect season for new beginnings and trying out a new style ^_^ Although, I bet it feels more like autumn here in Stockholm than it does in DC :)

    ReplyDelete