Monday, September 26, 2011

Lördag

 Gick ut och handlade tidigt på morgonen så att vi kunde äta god frukost: ciabattas med lax och cream cheese. Sebastian fick O'boy och juice så jag lyxade till det med Diet Coke (alltså, drack inte vin till frukost!).
 Min lördagsoutfit
 Hej Hej! Vi tog en promenad ner till Webhallen så att Seba kunde köpa en bundle med Xbox slim och Gears of War 3. Jag var också glad för att han köpte en ny Xbox, innan hade vi Halo version och den är sjukt ful, nu har vi enkom svarta konsoller, mycket snyggare.
 Min! ♥
 Efter webhallen fikade vi lite på Café Cino, jag drack soya chailatte men den var konstig och skar sig, men jag var rätt glad ändå för de hade fått in mer fro-yo på Seven Eleven så jag åt en sån också ^___^
Hade helt vansinnigt extrem svullokväll; både chips, dip och godis, gott!

No comments:

Post a Comment