Monday, September 19, 2011

Göra-vad-jag-vill-dag

Ids inte med sånt här jävla skitväder, tur att jag är ledig idag. Har bestämt mig för att inte ha en massa måsten, förvisso hade jag tvättstugan imorse, och jag måste ner och träna (mitt fett ger blanka fan i hur mycket det regnar!), men sen ska jag göra lite vad jag vill. När jag tänker på vad jag vill så är det:

1. Lägga undan sommarkläderna och ta fram lådan märkt "höst".
2. Stryka Sebastians skjortor (haha, älskar att stryka skjortor, känns så 50-talshemmafru! When I was ironing your shirt I was being ironic) framför en bra film (vill se Amelie igen, men den såg jag ju nyss :( Tipsa mig på bra, franska filmer!!!!!)
3. Gå till Blocks och köpa nya över-och underlack samt borttagning, kanske får en eller två macaroons följa med mig också, det är ganska godkänd tröstätningsmat, även om den är svindyr.
4. Måla på min tavla.
5. Läsa min bok.


Kanske skiter i att träna ändå, om jag ska göra alla de där sakerna är jag ju duktiga hur jag än vrider och vänder på saken? Tror det va. Kan göra en sit-up eller två så att inte mitt sexpack helt rasar samman.


Det busigaste jag gjort hitills idag, in the name of bad weather: Åt min gröt med extra lite fiber i (la inte till något extra vetekli fast havregrynen jag använder är redan fiberberikade så det var inget att göra åt) och hade enkom honing och soyamjölk på, ofast brukar jag äta den med blåbär och banan. Drack te med honing och mjölk till också, behöver inte tvinga i mig kaffe om jag inte ska jobba. 

No comments:

Post a Comment