Friday, September 2, 2011

Okey, ska sluta nu...

 Har blivit sjukt jävla kallt, frös till och med till en början när jag lämnade huset så här, känns verkligen att det är höst nu. När jag kom till Bromma Blocks fick jag dock klä av mig, är alltid så varmt där för parkeringen badar verkligen i sol. Väldigt fint väder idag, eller det var i alla fall det. Jag vill att det ska vara kallt nu, fick ju inte njuta utav hösten förra året eftersom att jag skulle till Cypern och jag hade fått för mig att det skulle vara varmare där än det var så jag köpte typ inga höstkläder. Har provat lite stövlar idag, funkar faktiskt bra med höga stövlar på mig, bara de slutar under knät. Hittade ett par som jag verkligen gillade, men de var väldigt ljusa, vill ha ett par svarta eller mörkbruna.

Pälskrage: H&M
Skinnjacka: Saints&Mortals/Carlings
Tröja: Monki
Shorts: Pins & Needles/Urban Outfitters
Ankle Boots: Ti Amo/Scorett
Väska: Topshop
 JA, viktigt, kunde inte låta bli att köpa. Ska måla en tavla så behövde duk och vit akrylfärg, kan knappast räknas som konsumtion för det är ju kultur? Behövde också köpa nål och tråd för att fixa lite kläder, typ sy ihop ett hål i min skinnjacka och fixa med lite knappar och sånt, det är ju väldigt miljömedvetet, att laga istället för att slita och slänga.
 Macaroons! Det kan ni ju bara inte säga något om, det är ju mat för bövelen! Vill ni att jag ska svälta ihjäl eller?! Den gröna är lime, ny smak, väldigt god men smakar ungefär som citron, tur att jag inte köpte en av varje då! Lite besviken dock, Tahitin var lite för seg och Framboisen var på gränsen till dålig, typ frasig. Ja, jag ser mig själv som en macaroonfinsmakare och en macaroon är antingen perfekt eller defekt.

Så här ser jag ut, gillar verkligen den här t-shirten, köpte den på Monki i Söndags. Kan vara så snyggt med en helt vanlig, gråmelerad t-shirt, tycker ni inte? Älskar materialet, mjukt och tunt.

No comments:

Post a Comment