Wednesday, September 28, 2011

Grand day of baking

 Åkte ut till "skogen" för att hälsa på min kompis. Varje gång jag ser ett barrträd eller en kotte så tänker jag paniskt "SKOGEN!!!" och ser mig om en extra gång efter blodtörstiga ormar eller mördare med krok istället för hand.
 Tur att jag inte har en helt galen utväxt i alla fall, det kunde bli jobbigt.
 Vi bakade lite bullar.
 Lite bullar bara, ett par stycken, inget större bullbak.
När det blivit mörkt kom jag på att jag gillade vad jag hade på mig, så jag fick improvisera massa skitdåliga bilder på det. Gillar tighta, svarta jeans, lite klack och skinnjacka, kände mig sådär härligt dryg när jag gled runt i mörka solglasögon och tuggade tuggummi helt jävla slappkäftat.
Har börjat ha solglasögon så fort det är minsta tillstymmelse till solstråle ut, är helt övertygad om att jag kommer bli galet rynkig annars!

No comments:

Post a Comment