Wednesday, September 28, 2011

Produktiv dag (och mera bullar!)

 Jag har en stor burk pommegranate i min kyl, så vackra är dem!
 Min frukost: Oolong-te, Berocca, banan/yoghurt/jordnötssmörs-smoothie och pommegranate frön.
Kollade lite på Nyhetsmorgon först, sen satte jag på Juno och strök alla skjortor. Juno var verkligen den perfekta filmen för mig just nu, är helt inne i en indie-period musikmässigt, så soundtracket talade extra mycket till mig. Älskar Michael Cera också, FETT kär i honom!
 Efter min yoga åt jag lurig lunch: Naturgodis! Haha, jag är så naiv, "Ska köpa lite, och sen äta lite under hela eftermiddagen, inte allt på en gång", fet chans liksom. Också fett naiv som var helt säker på att jag skulle kunna kolla på Juno utan att börja gråta?! Bawled like a fucking baby.
 Efter att jag yogat, ätit fett onyttig lunch, strykigt färdigt och städat ställde jag mig och bakade ett gäng bullar till pappa. Jag bakade till honom för någon vecka sen och fick uppmaningar att baka mer mer mer, så då gjorde jag det. Spelar ingen roll att jag bakade fett mycket igår, så fort jag var färdigbakad idag ville jag baka ÄNNU mer, finns typ inget jag tycker är roligare.
 Bakade dubbelsats, en plåt kanelbullar coh en plåt vanilj, har en massa idéer om bullfyllningar nu.
Efter att jag bakat tog jag en promenad runt flygplatsen och sen handlade jag lite. Fast vi åt fett ful mat ikväll så fick jag äntligen lite upprättelse på mitt kvitto! Tidigare har det bara funnits såna där små treklövrar framför Änglmark-produkter, men nu har ALLA ekologiska produkter ett treklöver framför sig, jag är nöjd. Framtiden, mina vänner, framtiden :)

No comments:

Post a Comment