Monday, September 26, 2011

Fredagen

Var så exalterad på morgonen, och så började dagen jättedåligt. De höll på att lägga ny cement utanför jobbet och jag såg inte det så jag halkade och blev helt cementig, var jättejobbigt just då, började typ gråta osv, är fett sur på mig själv nu för tiden för reaktionen matchade inte händelsen. Annars var dagen helt okey och gick fortfare än jag först hade trott.

På kvällen åkte jag och Seba in till Södermalm för att äta middag ute.
 Premiärdag för min senaste Nasty Gal-älskling! Insåg dock ett stort problem så fort jag behövde besöka damrummet, hade ju body och strumpbyxor under, så fick typ klä av mig hälften av alla kläder ;____; Aja, har man romper måste man ju också bli toppless.

Hatt: Complement/Åhléns
Örhängen: Accessorize
Pälskrage: H&M
Jacka: Saints & Mortals/Carlings
Filt: Cubus
Klänning: Solemio/Nasty Gal
Body: American Apparel
Armband: H&M och House of Harlow 1960
Ankle Boots: Topshop
 HAHAHAHHAHAHA Seba ser så mycket ut som en knarkare.
 Och jag är alldeles spökvit? Jag har blivit jävligt blek, men jag bryr mig inte om solbränna längre så jag märker det inte, stör mig inte det minsta.
 Vi var på en fransk restaurang som heter Delikatessen, en gammal brandstation som gjorts om till restaurang, gillar det som står om restaurangen på alltomstockholm: "Vem tar du med: Frankofila flickvännen/pojkvännen" och "Klädkod: Vardagsfin med bohemisk touch.", tyckte det kändes som en restaurang som skulle passa mig perfekt! Var supermysigt där inne, och servitriserna var söta i prickiga små klänningar.
Jag och Sebastian delade på pilgrimsmusslor till förrätt, och så åt jag jordärtskockssoppa med toast till varmrätt, fast egentligen var det en förrätt också. Bättre att äta förrätt till varmrätt så att man har plats för det godaste; efterätt!
 Fast sen var jag ganska mätt i alla fall, så nöjde mig med kaffe och macaroons, men Sebastian beställde Créme Brûleé så jag fick ändå allt jag ville ha ^_^
 Vi var både förtjusta i inredningsdetaljerna på toaletten, dock var det jävligt irriterande med vissa, opassande, saker som förstörde ALLT! Typ att hållaren för pappershandukar var i plast, två frål ICA, för modern toalett och handfat osv. Riktigt irriterande.
Photoshoppade min pojkvän lite ♥

No comments:

Post a Comment