Thursday, September 1, 2011

Le Weekend

Jag är en latmask, får aldrig något gjort :( Men lite Sebas fel också för han låste mig ute i Söndags så att jag var så illa tvungen att dricka vin med honom, hade egentligen velat stanna hemma och få mitt bloggande gjort ju!

I Lördags var vi på IKEA och handlade en massa för att bygga om våran säng, och på Söndagen var Sebas pappa här för att hjälpa oss så då åkte vi ut till Barkarby igen för att handla en massa träskivor och grejer. Allt blev uppskjutet sen pga verktygsbrist, men nu i helgen ska vi få allt fixat!
 Dags för lite garderobsrensning, klippte isär en romper så att den blev i två delar, shortsen var för korta förut (visade halva skinkorna ;___;, och ja, jag har burit den utomhus ett par gånger.), men nu när inte axelbanden drar upp dem så ska de gå bra att använda, nästa sommar.
 Tillsammans blev de en söt pyjamas :)
 Söndagens outfit, typiskt såna kläder som bara passar på de lyckliga flickor som begåvats med icke-befintliga pojkhöfter >.< Hatar mina jävla Beyoncé-lår, vad fan har de där att göra?!

Hatt: H&M
Blus: Topshop
Jeans: Weekdays
Skor: Topshop
 På kvällen åkte jag till Kista Gallerian och åt middag med Sanna, åt vegetarisk Phad Thai ^_^
Provade lite kläder på Monki, tyckte mycket bra om den här blusen, brukar inte ha så mycket blått men tyckte den här färgen passade mig fett bra!
 Älskar den här, so retro girly!
 Orphan Dress, hade gärna velat ha en sån men materialet var inget trevligt :(
 Älskar den oranga blusen, hade tänkt beställa en liknande från Nasty Gal förra veckan, men den fanns bara kvar i Large :( Provade en brun manchesterkjol också bara för att det kändes som det absolut osexigaste plagget i hela världen, ha ha, fast den var ganska fin, lite väl lik en kjol jag redan har dock.
Köpte ett starting kit med Elizabeth Arden's Eight Hour Cream, tror jag gillar den hitills, älskar doften hur som helst. Påminner om myggmedel.

No comments:

Post a Comment