Thursday, September 8, 2011

Hello Yello Pants Thursday

 Tight och svart idag, funderar på att börja ha skittighta tröjor hela tiden, tänk så disciplinerad jag hade blivit?! Är allvarligt talat rätt sugen på att börja ha korsett alltid, fast problemet är ju bara att alla korsetter jag sett alltid är typ tjocka och har massa jävla utsmyckningar för att gothare ska kunna använda dem som kläder?! So not my purpose. Kanske Spanx...

Pälskrage: H&M
Blazer: Silence + Noise/Urban Outfitters
T-shirt: H&M
Shorts: Pins & Needles/Urban Outfitters
Ankle Boots: Ti Amo/Scorett
Älskar mitt hår SÅ mycket, och det har blivit så långt! Älskar min utväxt också btw, innan någon får för sig att dissa den. Får inte slösa pengar på onödigheter den här månaden, men i Oktober ska jag nog färga håret lite mörkare blont så att de smälter ihop med min naturliga färg bättre. Tänk om jag skulle växa ut min naturliga färg helt?! Har inte sett den sen jag var typ 8.

Har varit duktig och tränat idag, blev lite magövningar och kondition. Körde några av övningar jag gjort med min PT själv idag, tycker egentligen att det är SKITjobbigt att träna helt ensam i själva gymmet (treadmill och crosstrainer är okey, är helt säker på att jag använder dem rätt), men det är lika bra att man up och börja med det, för jag har inte råd att ha PT hela tiden liksom (tyvärr, för det är skitroligt!).

Ska iväg till jobbet om typ en timme. Sa förresten upp mig i Måndags, men ska jobba sista tiden jag är schemalagd. Är jävligt lättad över att ha sagt upp mig, det där jobbet vad verkligen inte för mig och jag vet att jag skulle ha blivit extremt superdeprimerad om jag jobbade kvar under vintern. Har sökt lite nya jobb, så vi får se vad det blir, men det löser sig! I är hur som helst hellre söt och arbetslös, kan läsa böcker, mata änder och leva på luft och kärlek om jag inte får något nytt jobb.

No comments:

Post a Comment