Thursday, September 1, 2011

Tisdag?

 Ny, oversized, transperant t-shirt som jag köpte på Monki i Söndags, gillade kombinationen med ganska "hårda" kläder till min söta lilla ballerina-kjol!

T-shirt: Monki
Jacka: Saints&Mortals/Carlings
Halsband: H&M
Kjol: Topshop
Skor: Topshop
 Sans make-up, bara jag och mina Ica-kassar, är tjock och heroin-chic ;)
 Försökte laga någon bra after-work-out-food när jag kom hem från min Body Pump, stekte quorn filé och gjorde en sås. Skulle göra sås med lök, purjolök, djion och lättkesella, men kesellan var ju inte kokbar så det blev helt märkligt, smakade bra men konsistensen var äcklig så det gick inte att äta. Ger typ upp ambitionen att laga riktig mat nu, får fan bli enkom smoothies, det vet jag i alla fall att det kommer bli gott. Smoothies och ost, inte tillsammans.
Affishen jag beställt kom! Tycker den är så fin, vad tycker ni? Beställde den från finelittleday.com.

No comments:

Post a Comment