Sunday, September 11, 2011

Helgen!

På lördagen åkte vi till mamma och pappa för att fira min lillebror som fyllde 18 i somras! 
 Tre dagars ledighet equals nagellack, matchade med mitt läppstift "Morange" från Mac, är lite missnöjd med det dock, vill ha det mer orange.
 Ny klänning från Nasty Gal, oväntat nöjd med den, aldrig känt mig så snygg i något så tight!

Klänning: Estam/Nasty Gal
Halsband: Accessorize
Glasögon: Lindex
Skinnjacka: Saints & Mortals/Carlings
Ryggsäck: Topshop
Wedges: Vagabond

Var lite ledsen kväll, jag mår lite dåligt just nu, men snart blir jag nog glad igen, bara härda ut.

Vi lånade mamma och pappas bil igår, så vi tog en liten biltur igår, och idag har vi varit på IKEA och i Barkarby, avslutade dagen hemma, på Bromma Blocks.
 SÅ glad att jag börjat äta fisk och skaldjur igen, äntligen får jag än en gång njuta av Erssons hummerpasta ^_^

Seba köpte MASSA fina arbetskläder från Whyred och Ben Sherman, jag vart också glad för jag hittade ett par skitsnygga stövlar på Acne som jag ska köpa sen när jag får igen.
 Fast var inte helt glad, så jag fick ett par presenter av min fina pojkvän; ett stickat hårband och en jättefin sjal med ryssinspirerat paisleymönster, känner mig så höstredo nu!
Sen hade vi myskväll TO THE MAX; godis, chips OCH ostbollar ^_^

No comments:

Post a Comment