Monday, September 26, 2011

Första dagen på arbetslösheten...

 Tänkte att jag skulle äta tonfisk efter att jag varit på Zumba idag, så det fick bli den enda tonfiskrätten jag känner till; tonfisknudlar med lök. Känns som att själva meningen med tonfisk (magert, proteinrikt) förloras när man tillagar det med nudlar och gräddfil, men aja. Har ni några tips på bra, proteinrik, vegetarisk (får vara fisk) mat?

Egentligen funderar jag på att ge upp mina tappra försök att äta mat, så jävla pointless känns det. Ska nog hålla mig till vad jag kan; smoothies, yoghurt och frukt, bra för miljön också :D
 Fick brev från min fina brevkompis förra veckan, och en jättesöt pingvin! ♥
 Bestämde mig för att börja samla på Hello Kitty-kinderäggsleksaker igen.
Min tavla är färdig äntligen! Är mycket nöjd med den, it's so awesome, it has like an owl and everything, colours... what more can you ask from a painting?!


Förrsten, hann vara orolig och arbetslös i mindre än en dag, för sen ringde det från jobbet jag var på intervju hos förra veckan, efter en telefonintervju så fick jag veta att jag är välkommen till dem nästa Måndag! Är så glad och lättad över det, skönt att få vet redan nu, då kan jag ta det lite lugnt nu i veckan, se det som semester. 
Ska se till att träna jävligt mycket den här veckan, idag har jag varit på zumba vid lunchtid och sen hade jag en PT-timme på kvällen.

No comments:

Post a Comment