Tuesday, March 13, 2012

Do P Diddy ever wake up and feel just like Ke$ha?

 Jag igår, man älskar ju bara min tröja, bästa köpet! Tyckte först det var onödigt att köpa en så pass vanliga tröja för över 500 spänn, men det är värt det när en känner sig snygg som fan och allt bara sitter helt perfekt.
 Var orolig över att tvingas dissa halva min garderob efter min rosa dip dye, men det funkade bra med vinrött tycker jag.
 Körde man repeller-tights idag, asskönt, så jävla slapp jag varit. Skulle gå hemifrån fem i sju och sminkade mig tio i. Har alltid haft så mycket komplex för mina lår, men jag börjar komma ifrån det. Ifall någon skulle kommentera på hur stora det är så kan jag bara säga "Ja de kanske de är, men de här bjässarna är pure muscle motherfucker", blir inte lika avis på smala tjejer längre för om de ändå är smala av naturen så är det ju inget att avundas? Jag arbetar hårt för min fysik och det är bra mycket mer beundransvärt än någon som bara glider runt på en flottig räkmacka med sin höga ämnesomsättning. 

Jag vet att jag tjatar så väldans om detta, men de tar upp stor del utav saker jag lägger mina tankar på, så det blir liksom oundvikligt. Är inte direkt som att det faktiskt händer att folk kommenterar hur jag ser ut på ett negativt sätt, senast det hände var 4-5 år sedan, det gnager fortfarande i mig och bidrar till mina kroppsnojor. Jag undrar om folk skulle säga elaka saker (kanske på skämt, vet inte) om de visste att personen kommer ha ett skadat självförtroende och hata sig själv lite mer i fem år efter? Säkert. Folk är elaka.
Fundersam, som ni kan se!

No comments:

Post a Comment