Thursday, March 1, 2012

Nattguggla

Jag igår, sportade min älskade "T-rex trying"-tshirt. Kände mig grymt snygg på morgonen, tog kort (face pic), såg ut som en skål potatismos, alldeles svullen och pluffsig :(

Gick och la mig vanlig tid igår, typ tio-elva som jag brukar. Vaknade halv två, klarvaken, gick på toaletten. Skulle bara kolla lite snabbt i datorn, har nu legat i soffan och läst bloggar + pysslat ihop lustiga gifs i flera timmar. Hade ju varit all fine and dandy om jag kunde fortsätta vara pigg hela dagen, då hade man allt kännt sig effektiv! Men gissar att jag blir trött snart och kommer fucka mitt dygn totalt. Och så går man inte och tränar. Och så blir man tjock och så är livet förstört än en gång. Ska på bio i kväll, kommer säkert somna. Kanske kan köpa såna där koffeintabletter som jag missbrukade när jag var yngre? 

Hahaha, har typ missbrukat VATTEN på senaste. Gick ju på den där detoxen för någon vecka sen och då skulle man dricka 3 liter vatten, tyckte det lät lite så jag drack 5 liter istället, 3 är ju ingen utmaning! När jag säger 5 liter vatten syftar jag på vanligt kranvatten, drack ett par liter koffeinfritt te också. Hade ont i magen här om dagen och Seba kollade upp symptom och bara "Ja, alltså om man vattenrensar dricker man 1,5 liter, dricker man för mycket vatten kan man bli hjärndöd". Så nu håller han koll på mig och bara "Jaha, hur mycket har du druckit idag?". Kommer bli typ Kaminmannen/brödmannen/Fredrik Schiller och gå upp mitt i natten för att dricka vatten i smyg.

No comments:

Post a Comment