Tuesday, March 27, 2012

Ni killar snackar om att bli sparkad på kuken, men det går inte att jämföra med när en tjej är riktigt förkyld!

Är så jävla sunkig, hyrde in en stand-in. Har varit sjuk typ hela helgen, och sen gick jag dumdristigt ut på stan för att jag var "så illa tvungen och det går säkert fort", men ni vet ju hur det är när en från syssla med sitt huvudsakliga intresse, en förlorar perspektiv på tid och rum och plötsligt har hela dagen gått och en har inte varit inne över huvudtaget. Blir alltid förkyld i ögonen och så kliar det som fan och jag får dödsångest av att klia mig i ögonen och tänker tvångstankar om hur smutsiga mina fingrar måste vara och handspriten ligger ju i handväskan ääääända borta i hallen ;___;
Önskar att jag kunde säga att detta är mitt intag för idag, LOL, helvete vad jag tröstäter (glass) när jag är sjuk!

No comments:

Post a Comment