Tuesday, March 6, 2012

iPhone

Hårmascarorna är tillbaka! Blir man inte sugen?
Provade fin klänning som jag vill springa runt och vara ljuv i.
Och så blev jag väldigt sugen på ett par ljusrosa, glittriga pumps. Känns som något jag skulle använda max två gånger, men de var ju billiga så det kan det kanske vara värt? Till synes ganska bekväma. Skulle vara fint med ankle socks i, såg ett par supersöta ankle socks i mintgrönt med spetskant, det hade varit fint.
Eller kanske himmelsblå med silverdetaljer? Fast spetsigt känns inte så mycket jag, jag är mer rund och klumpig.
Jävla latmask till pojkvän man har, jag ska stå i kö i typ 2 minuter och han ba "Åh stol, jag sätter mig här och väntar", så får jag köa och ha det trist helt själv :( Dum han är. Dessutom smiter han alltid i väg till Eb Games och kollar tv-spel istället för att hjälpa till som smakråd på Topshop. Bastard.

No comments:

Post a Comment