Friday, March 9, 2012

Go ahead and hate the world girl you earned the right.


Haha jaa, är ju inte första gången jag har en lustig hårfärg direkt? Varit superemo också, in case you didn't know. Blir fan så jävla deppig när jag kollar på gamla bilder på mig själv. Spelar ingen roll hur långt bak jag går, vet att jag hatade min kropp under alla jävla perioder, men sen kan jag kolla tillbaka och bara "Nej men jag var ju inte så tjock?". Så är det nu också, kan kolla på bilder/i spegeln idag, och tycka att jag är Jabba de Hutts hemliga tvillingsyrra, men kollar jag på bilderna i efterhand så tänker jag att jag borde varit nöjd för att jag var ju smal då och inte fet som nu. När jag promenerar så kollar jag i varje skyltfönster och jag är fetsmalfetsmalfetsmal i vartannat fönster. När jag speglar mig gillar jag vad jag ser, sen byter jag vinkel och detta scenario utspelar sig:
Ojdå, skulle handla om mitt roliga hår detta, blev istället om deprimerande skit som kommer få någon att råda mig att "äta en bulle", för det kommer lösa alla mina problem. Får bjuda på en bild tagen när jag inte kan minnas att jag kände mig tjock:
Fast det kanske var för att jag var så jävla full hela tiden?

No comments:

Post a Comment