Tuesday, March 27, 2012

Löningsdag

 Köpte nya skor hos Urban Outfitters, hade sett dem innan och blivit sugen, men idag när jag kom tillbaka så var de nedsatta md 50%, så då var en ju bara tvungen! Från Kimchi and Blue.
 Efter att ha provat bikinis och tighta jeans och hatat mig själv hela dagen så provade jag lite kläder på Beyond Retro och blev glad igen för att allt var så stort. Blev fett sugen på ett par Levi's 501:or, så sköna!
 Eftersom att Kiehl's ansiktsvård har gjort underverk för min hy så köpte jag en burk av deras kroppslotion, Creme de Corps Body Butter. Helt perfekt i konsistensen, lätt och luftig och tjock och krämig på samma gång, älskar den! Doftar fantastiskt också, mjölk och honing.
 Behöver lite mer silverkedjor, köpte ett nytt kors i rosa, har ett likadant i svart redan.
Shoppade lite mat också, Good Store! Fan vad jag älskar i den affären, ska börja handla där utav själva helvete (soooo convenient att handla på Södermalm när en bor i Bromma) så att de får massa pengar och kan utöka och med lite tur och tålamod kommer vi ha våran egen Whole Foods i Sverige! Jag kan inte äta ost längre, men älskar grilled cheese sandwiches, är så nöjd med "osten" jag köpte igår från Nomumu! Vi har någon "låtsasost" på min Coop också men den innehåller palmolja och ni vet väl att jag inte tänker svika mina vänner orangutangerna?
 Gick till Urban igår mest för att leta efter denna jackan, men de hade den inte i khaki utan endast en liknande jacka i camo-mönster, så jag beställde den från Urbans hemsida istället, blir typ samma pris eftersom att kläderna är billigare i england och frakten ganska billig.
Köpte ny bikini också, SÅ snygg! Sen kan en ju bara drömma om att se så snygg ut i den, men aja, förhoppningsvis är det väl för kallt för bikini i någon månad eller två till.

No comments:

Post a Comment