Sunday, March 25, 2012

Fredag-Lördag

 Var jävligt lugnt på jobbet i Fredags, satt och kluddade av en massa bilder som jag har som "inspirerationsbilder" i telefonen, så kul och mysigt! Älskar att rita, tycker det blir så roligt och grovt när man målar av foton med bläck, linjer i ansiktet osv blir fult och alla ser ut som monster :)
 Efter jobbet gick jag på After Work med mina kollegor, gick till en bar som heter The Crib och låg vid Rådmansgatan. Kollade igenom menyn och blev fnissig över hur ironisk jag var som kollade igenom en snabbmatsmeny, like that's gonna happen!
 Var lite smått bakis på lördag, tänkte först att jag ville ligga hemma hela dagen och "Kan inte Seba också ha gått upp nu vid halv sju och handla mat till mig?!", men sen skärpte jag mig, diskade och gjorde fint i köket, och så gick jag och handlade i snygg outfit; keps, Sebas gigantiska hoodie, tights och sneakers. Självklart med min obligatoriska matkasse tillverkad utav återvunna PET-flaskor.
 Min frukost som moder jord så fint hade färglagt, banan-och jordnötssmörsmoothie med lite blåbär i, och en macka med någonting som ser ut som typ smör med karamellfärg, fast det är en "sandwich spread" gjord på rödbetor och pepparrot. Gillade inte den så jättemycket, tycker bättre om tomatsmak, men det var skoj att det var rosa!
 Sen gick vi ut och försökte skate:a lite, gick sådär, men kul var det!
Seba var lite bättre på att olla än jag, men det är väl för att han är kille och är van vid att "olla" saker, HAHAHAHAHAHA! Älskar den här bilden, tog i precis rätt tillfälle :)

No comments:

Post a Comment