Saturday, March 10, 2012

Förtjänad ledighet

 Cool som en haj i solglasögon med mina skinny jeans. Dessa är skinny jeans i den meningen att de är de jeansen jag känner mig mest skinny i. Har ett par andra jeans som jag bara kan använda när jag är skinny. Eller bara inte fet? Clueless!
 På söder, bästa initiativtagandet sedan mannaminne; sopptunnor med tillhörande pantrännor, både jag och de hemlösa vinner! De får burkar att panta, och jag slipper dåligt samvete över att inte ha pantat!

Efter att ha varit fascinerad över det Södermalmiska pant-sysemet gick jag och tatuerade mig en smula.
 Köpte lite fina trosor. Älskar Sonic-trosorna,och så de superseixga, vita och genomskinliga. Svarta med sjärnor köpte jag mest för att jag faktiskt kommer att använda dem, och jag älskar stjänor!
 Köpte äntligen de man-repeller tights jag längtat en hel vecka efter!
Hej hej, här är min svulna, nytatuerade mage :) Visar bättre bild imorgon, då får jag ta bort bandaget.

No comments:

Post a Comment