Friday, August 19, 2011

7 AM waking up in the morning

 Sebastian kom hem idag, men det var mycket glatt för istället för att komma sent på kvällen så kom han vid tio på morgonen ^_^ Han hade med sig en stor ask god choklad till mig, samt en massa vin, älskling ♥
 Åkte in till Söder för att käka lunch med min lillebror, vi köpte pizza och satte oss i en närliggande park. Äter inte pizza så ofta men nu när jag inte längre äter fisk så brukar jag köpa vegetarisk pizza utan kronärtskocka i barnstorlek med extra ost, så nu vet ni det!
 Min gulliga lillebror som inte är så liten längre, försäger mig typ alltid.
 Dagens outfit, ledsen för dåligt ljus, gick tyvärr inte förbi någon bra spegel inne i stan. En tant inne i stan sa i alla fall att jag var snygg, hihi ^_^ Älskar att få komplimanger av tanter för man vet att de har klass!

Hatt: H&M
Blazer: Silence + Noise/Urban Outfitters
Blus: Cotton Candy/Nasty Gal.com
Shorts: H&M
Knästrumpor: H&M
Skor: Sonia Rykiel pour H&M

Waaay too much H&M, men jag är rätt nöjd ändå.
 Försökte ta en modebloggig-pose för att kompensera dåligt ljus, men den bilden blev ju lika keff så det var ju rätt onödigt!
 Gillade mitt hår idag, inte gjort så mycket, bara lockat lite med plattången ♥

No comments:

Post a Comment