Friday, August 12, 2011

Dagens outfit

 Så här ser jag ut idag, så osmickrande och dålig bild tyvärr, gör verkligen inte shortsen (eller mig, för den delen) rättvisa! Kände för att vara lite småpreppy och höstig idag, vill bara kasta mig in i höstmodets härlighet, men vädret kan inte riktigt bestämma sig huruvida det vill samarbeta eller inte. Älskar sommaren egentligen, så hade inte haft något emot ifall vi kunde få njuta av den i någon månad till eller så, hade man ju lätt behövt när man kollar tillbaka på sommaren i Januari om inte annat, men jag hatar det obestämda. Hatar att klä mig för varmt eller för tunnt, särskilt det förtsnämnda.

Sjal: Indiska
Jacka: LUX/Urban Outfitters
Tröja: H&M
Shorts: Pins and Needles/Urban Outfitters
Ankle Boots: Ti Amo/Scorett
Har sminkat mig as-mycket idag, hoppas jag inte blir hemskickad från jobbet pga horig :(

No comments:

Post a Comment