Monday, August 22, 2011

E.f.f.e.k.t.i.v.i.t.e.t.u.m

Hade först tänkt träffa en kompis idag, så jag var tvungen att hetsstäda imorse. Sen visade det sig att hon inte kunde ses, men ändå så himla skönt att ha färdigstädat + färdigtränat innan klockan tolv! Blev en halvtimmes varierad treadmill-träning idag, blandade att springa snabbt och jogga med att powerwalka i lutning, blir lite roligare då, och så vet inte kroppen vad den ska göra med sig själv och bara slänger ifrån sig fett i ren panik! När jag kom hem gjorde jag iordning min favoritsallad; chevré-och valnötssallad med honing, tyvärr hade vi inga rödbetor hemma, men det var gott ändå. Festlade till det med att äta ur våran vackra godisskål.

Har hittat ett ganska bra mellanting mellan att göra något medans jag äter och bara äta: blir inte så tråkigt om jag lyssnar på musik samtidigt och kollar på bildspel (har gjort mitt skrivbordsunderlägg så att det visar en massa fina, inspirerande bilder, skitbra!). Det kanske är lite fuskigt, men aja. Hatar att bara äta, i alla fall ensam.

No comments:

Post a Comment