Monday, August 15, 2011

Back to work day

Kändes lite tungt att gå tillbaka till jobbet efter helgen, men det har varit en bra dag, trots att jag jobbat hela dagen (11-20). Sebastian åkte till Halmstad med en kompis idag, men de kom förbi jobbet och åt lunch i alla fall så fick säga hejdå mer än mina sömndruckna morgonpussar. Imorgon ska de åka från Halmstad till Köln i Tyskland för att gå på någon spelmässa (tror det var Gamescon den hette) för gametalkerz.se (sidan min kille skriver för). Kommer såklart sakna honom jättemycket, men är ändå jätteglad för att han får göra sånt som han tycker är kul och att det går bra för deras sida :)

Strax innan jag slutade idag dök plötsligt ett välbekant ansikte upp utanför dörrarna: pappa! Pappa och min stora lillebror kom förbi och åt middag idag också, hade ingen aning om det så det var en väldigt glad överaskning! Påvägen hem köpte jag med mig förnödenheter såsom en stor bok om katter, Rocky, sojamjölk, diet coke, glass och annat livsnödvändigt. Äter från hela kostcirkeln och läser för att hålla koll på allt det där som är viktigt i livet!
En fett bra sak med att Sebastian inte är hemma: No bitches being around trying to steal my ice cream, and when diet coke is added, I can eat everything!

No comments:

Post a Comment