Monday, August 1, 2011

Min fina Lördag

 Hatt: Complement/Åhléns
Linne: H&M
Shorts: Topshop
Ringar/armband: Indiska, Asos.com, H&M, House of Harlow
Skor: Topshop
Åkte in till stan med min fina pojkvän, han behövde nya jobbkläder eftersom att han börjar på sitt nya jobb idag (Måndag) och de måste ha "krage". Med händerna fulla av kassar och kassarna fulla av skjortor åt vi lunch på Friday's. Sebastian skrattade lite åt mitt förslag pga väldigt skralt utbud av vegetariska rätter, men jag åt hursom en broccoli/ost-soppa och vitlöksbröd. Ville ha den soppan därför att jag kommer ihåg att jag och mamma gillade den så mycket när vi var i New York, men den var inte alls så god som jag kommer ihåg :( Var ledsen hela dagen för att jag inte köpt in en tallrik pommes frites istället.

Efter lunchen gick vi på bio och såg Bridesmaids, fett rolig film! Den borde alla se, fast den var lite ledsen ibland. Efter filmen tog vi en promenad in till Söder och satte oss på ett ställe på medis och väntade på våra kompisar som vi skulle träffa, men vi fick vänta jättelänge! Aja. Drack lite vin och sen gick vi hem, trevlig lördag.

No comments:

Post a Comment