Thursday, August 4, 2011

Ledig Onsdag

Så, var jättelat i början utav dagen, låg inne med pyjamas hur länge som helst och tryckte i mig kakor som en strandad val. Till slut gjorde jag hur som lite nytta, typ städade, vaxade ögonbrynen och hammrade i väggen.
Hängde upp krokarna jag köpte på Urban Outfitters för ett par veckor sen. Skulle egentligen ha väntat tills jag hade något mer att sätta upp där för den väggen är så tom och tråkig, men sen tänkte jag att lägenheten är ett ständigt pågående projekt och då får det vara lite halvfärdigt ibland. Dessutom hoppas jag att det ska sporra mig att snabbare köpa tavlor, fler krokar osv. så att det slipper se så trist ut!
Alla mina tidningar som hitills är olästa, ger mig fett med ångest. Borde ju läsa böcker istället, men först ska jag plöja igenom min tidningshög. Fast när den är genomläst så kommer det ha kommit ut nya tidningar och då hinner jag inte läsa böcker i alla fall. Hatar att jag ständigt ska försätta mig i situationer som ger mig ångest, men köper jag inte alla tidningarna blir jag så himla nyfiken, känns som jag missat ALLT ifall jag inte vet hur det egentligen står till med Kate Middletons låga vikt eller Nicole Richies solglasögonssamlings.
På eftermiddagen gjorde jag mig iordning för en promenad in mot stan för att möta upp Seba. Hade bara den där tunna spetstoppen och bandeau för det såg ju så varmt ut! Sen frös jag lite, men aja.

Solglasögon: H&M
Topp: Monki
Bandeau: H&M
Halsband: Lindex
Shorts: H&M
Väska: Topshop
Skor: Topshop
 Använde en ljusguldig ögonpenna som jag fått utav mamma ♥
 Träffade upp min fina pojkvän och promenerade runt lite för att hitta ett ställe att äta tidig middag på, slutade på Hard Rock Café och jag fick straquiri. Var inte så nöjd med valet utav restaurang, maten var det inget fel på men det är liksom onödig dyrt för det man får, dessutom ett värdelöst val om man är vegetarian.
 ♥
Jag åt brushetta och Sebastian åt någon pork burger (uuh, låter fett äckligt tycker ni inte? Allt som heter pork eller fläsk låter vidrigt).

No comments:

Post a Comment