Wednesday, August 10, 2011

Ändringar

Som ni kanske ser har jag ändrat namn, adress samt header här på bloggen nu. Är så himla mycket jag med en massa smeknamn och liknande, men det är något bra med det egna namnet tror jag. Får inte vara så rädd för det. Har alltid tyckt lite illa om mitt namn, för det är långt och alla stavar alltid fel och det är svårt att uttala på engelska, men jag tror det är bäst att bara gilla läget liksom. Vill inte ha någon form utav vriden blogg-persona, ingen gullig gyaru-tjej med gulligt gyaru-nick för illa kvickt blir jag plötsligt ganska ointresserad utav japanskt mode och då funkar det inte längre. Michaela är jag och jag kan vara vem fan som helst, jag är vem som helst, allihopa är jag.

Har alltid tänkt att jag ska ha ett signum, det är så inte jag. Jag är inkonsekvent, jag ändrar mig om samma frågan kanske 3 gånger i veckan. Jag vill ha page, vara långhårig hippie och ibland kanske skaffa en kort pixie-frisyr eller, under ett par flyktiga sekunder, skaffa tuppkam. Är tvärsäker på att bli vegan för att sedan sitta och dreggla över pojkvännens steak och fingra på pälsvästar. Börjar banta varje måndag och sitter med glassburken i knät till Tisdagmorgons frukost. Men man får vara så också, det är okey. Fast jag kommer nog aldrig ha ett sånt där vackert hem som är unisont inrett i samma stil...

No comments:

Post a Comment