Monday, August 8, 2011

Fyller 21 och ett halv idag!

Idag är jag ledig och idag är det ett halvår sen årets finaste dag, fast egentligen har jag ju galen åldersnoja, men jag älskar ändå en dag som bara handlar om mig! Har firat med två kakor, vanlig frukost samt två skålar glass, en plain och en med banan och hemmagjord chokladsås. Synd att jag är så pank, annars skulle jag köpt mig en fin present eller 20. Är sugen på att promenera in till stan lite tidigare än jag ska bara för att gå i butiker, men det känns farligt när löningen är precis runt knuten, ids inte vara utan pengar i 3 och en halv vecka igen :( 

Är jättesugen på höst nu, igår var det en väldigt höstlig känsla, speciellt på väg hem. Vill ha en snygg kappa, men det är nog lite för tidigt för det än. När vi var på Topshop senast provade jag ett par, men Sebastian blev sur för att det var tunna höstkappor, och ville att jag väntade tills de fick tjockare kappor i samma stil, men då måste man ju vänta så länge, hinner säkert bli kallt innan! Ingen mening med att köpa två kappor som är likadana fast en är kall och en är varm, kan gott och väl ha den varma hela tiden när jag fryser så mycket, fast kommer säkert köpa den tunnare eftersom att jag inte ids vänta.

Kom på mig själv med att sakna en depression förra veckan. Är så jävla glad hela tiden och det gör mig fruktansvärt ointressant, saknar att vara tragisk och spännande. Egentligen borde lyckliga människor vara intressantare för alla vill ju vara lyckliga, men det är vi inte.

No comments:

Post a Comment