Tuesday, August 23, 2011

Hollywoodfruar

Kollade nyss på första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar, har aldrig gillat det programmet men Bloggkommentatorerna länkade så jag fick ett infall. Vad som stör mig nu och vad som stört mig när jag tidigare kollat på det är när Hollywoodfruar inte ens längre är just Hollywoodfruar, varken Agnes Nicole eller den där nya Gunilla är ju gifta? Falsk marknadsföring!


Och Gunilla var ju typ sjukt pinsam? Ville sjunka ner i marken av hennes smaklöshet, vet att de klipper så att det ska låta otrevligare än vad de egentligen är, men hennes fula jävla hem var fan inte inklippt. Pinsamt tydligt hur de klippt så att Isabel skulle låta som en dryg chef, är knappast synd om assistenten bara för att hon måste hämta kaffe och skruva upp och ner ac:n. Överdrivna människor som tycker att Maria Montazami var elak som kritiserade hennes hem, är knappast som att hon var otrevlig mot hennes ansikte? Man är ju lobotomerad om man inte har något (eller okey, mycket) negativt att säga om hennes vidriga hus. Inte för att Maria Montazami har någon smak whatsoever, men hon bor i alla fall lyxigt, trodde skildringen av Californiskt lyxliv var tanken med programmet? Både här och i någon tidigare säsong har de ju med fattiga fruar, THE FUCK?!

Skönt att få höra Maria Montazami vara sig själv för första gången på riktigt, gillar ju henne egentligen men vill fan spy varje gång jag hör hennes manuscript monologer i Ving-reklamerna. Är typ Marias ondskefulla tvilling som de hyrt in till dem.

No comments:

Post a Comment