Monday, August 1, 2011

Min Söndag

 Vi ville göra det bästa utav Söndagen eftersom att det snart var dags för ännu en arbetsvecka, så först gick vi till Webhallen för att köpa en kabel till tv:n, och sen till Daiichi för sushi-lunch ^_^ Måste typ ha tänjt ut min magsäck fett mycket, för jag har aldrig lyckats trycka i mig 9 bitar sushi utan att bli sprängfylld efteråt :o
 På kvällen gick vi till Lötsjön, vi köpte thaimat på vägen dit som vi åt på en parkbänk, och sen matade vi änder med de brödbitarna som inte gör fullgoda mackor utav. Det kom en skitsöt valp när vi matade änderna som inte ville gå därifrån :D Önskar att någon jag kände kunde skaffa en valp, hundar har ingen naturlig plats i mitt liv.
Jag var lite ledsen för jag såg en död fågel, försökte mig på ett vemodigt leende och sorgsam redigering.

No comments:

Post a Comment