Thursday, August 4, 2011

Vision Board

Klippte och klistrade ihop en vision board igår, är mycket förtjust i den. Jag hade inga A3-papper hemma, inte ens vanliga A4 hade jag, så då tejpade jag istället ihop två kollegieblockspapper, ha ha ^_^

Vad och varför:
Cocktail - vill leva lyxigt och gå på loungebarer, lite Sex and the City fast utan alla kukar.
Ett fint inrett rum samt en tavla föreställande ett gulligt äpple - Tyckte väldigt mycket om stilen i just det rummet, en blandning mellan nytt och vintage, och så vill jag ha den tavlan.
Nygift par - Det här är ju egentligen långt in i framtiden, och ingenting jag själv styr över, men min bröllopsdag är det jag ser mest fram emot utav allt. Gillade den bilden också för deras bröllop ser så mysigt och bohemiskt ut.
Mockaskor - vill ha till hösten
Nicole Richie - Min förebild när det gäller allt.
Vegetarisk - vill såklart fortsätta vara vegetarian men framför allt äta mer hel-vegetabiliskt och bli bättre på att äta grönsaker.
Chanel 2,55 - Den fick vara med två gånger för jag vill ha den så mycket!
Frihetsgudinnan - vill åka till New York med Sebastian, älskade staden när jag och mamma var där men det skulle vara underbart att få dela något så vackert med någon så vacker ♥
Eifelltornet och franska flaggan - vill åka till Paris också, men jag vill även lära mig franska.
Vacker balkong - Nu är sommaren snart slut så något balkongprojekt blir det inte än på ett tag, men till nästa sommar vill jag att vår balkong ska vara ännu mysigare!
Vanessa Hudgens - hon fick vara med bara för att jag älskar hennes coola hippie-stil.
Kissekatt - Hittade ingen i någon tidning så fick rita en själv*, en katt står högst upp på min önskelista just nu och snart är det kattdags!
Frukt - vill äta mer fräsh mat, mer frukt och mer grönsaker. Frukt istället för godis (och kakor!).
Jeffrey Campbell San Diegos - Äger ett par JCs men vill bara ha fler, fler, fler!
Macaroons - Vill baka mer, men eftersom att jag aldrig ha någon att baka till så vill jag öppna ett bageri/café!
Doftljus - Vill ha flotta ljus hemma, få saker känns lika lyxiga!
Viva la Juicy - En parfym jag vill ha.
Worldclass och Nicole Richie i träningskläder - Vill träna mer, Nicole Richie är min största kroppsförebild.
Coco Mademoiselle - En annan parfym jag vill ha.
Stor, rosa blomma - vill ha många vackra blommor i mitt hem.



*Det är inte min katt utan jag har ritat av "Lola" från bloggen Books of Adam, vill inte ta någon credit för den och dessutom borde ni läsa hans blogg för den är skitrolig!

No comments:

Post a Comment