Tuesday, August 16, 2011

Body pumpin' pumpin'

Precis hemkommen från ett Body Pump-pass, säg att jag är duktig!! Så jävla brutalt är det, på vägen hem känner jag mig alltid som när Gyllenroy Lockman ska "fixa" Harry's arm men istället trollar bort alla ben i den så att den ser ut som en sladdrig diskhandske fylld med kött. Blir alltid lika förvånad när jag finner mig själv hemma igen! Idag lyckades jag dessutom ta mig dit kånkandes på tunga gymkläder så väl som en proppfylld matkasse, Wonder Woman!

Fast jag är fan sjukt mycket svagare än alla andra i klassen, alltid! Mina tyngsta vikter är typ de flestas lättaste :( Har alltid tänkt att Sebastian bara överdriver när han retar mig för min klenhet, och att jag är typ som alla andra små, otränade kvinnor, but I guess not! Aja, hellre smal och klen än tjock och stark ^_^

No comments:

Post a Comment