Saturday, August 20, 2011

And I do believe in God because I keep coming across all these fine women with low self-esteem

God Morgon! ♥
Tidigt idag, tvättid för första gången på två veckor, får typ ångest av att gå ner i tvättstugan för tänk om det inte finns någon tid ledig? Vilken förlorare jag är då! Ska fråga föreningen om vi inte kan skapa en tvättstugetidsbokar-app.
Var på gymmet och hade konsultation med en PT, slutade med att jag bokade in mig för 6 PT-timmar. Är pepp! Det är bra också för jag hade tänkt låta bli att spendera några onödiga pengar under September, och nu när jag har gjort det här stora inköpet redan så kan jag inte shoppa. Grejen med att låta bli har ju med miljö att göra och inte min privat ekonomi, då är tjänster bra eftersom att de inte producerar något nytt, hurra!

Vad gör ni idag? Jag ska mysa inomhus och ta skydd från regnet fram tills klockan fyra, då ska jag jobba lite.

No comments:

Post a Comment