Monday, October 25, 2010

Booo, you whores!

Naah, sorry about that, you're not whores.
I'm just sad that I'm not getting any comments, it totally brings me down.
Maybe I'm not doing posts that are easy to comment on, or maybe I'm just not any interesting, but it would really help me if you would share your thoughts with me.
Like tell me what kind of posts you want me to do? Do you think I should restrict my posting to only doing posts about interesting things, and not everyday stuff?
Not having a dialogue with my readers bums me out.

6 comments:

  1. take it easy grrrl <3 jag får aldrig kommentarer heller!

    ReplyDelete
  2. Naaw, förlåt, är asdålig på att kommentera! Jag tycker din blogg är bra som den är :) du får nog bara göra mer reklam för den^^

    ReplyDelete
  3. jag kan iallafall inte kommentera för jag har någon slgas nackspärr och tycker så fruktansvärt synd om mig själv (plus att det fysiskt gör så inihelvetesjävlaont att trycka på tangenterna)
    this was for yo....u.. *dör*

    ReplyDelete
  4. Sofia: haha oki, ska försöka ^_^ Jag ska börja läsa din blogg så kan jag kommentera massa! Jag har bara inte orkat för att det inte är en blogspot-blogg så att man kan "följa" :)

    Becci: Nä, du är okey ^_~ Tack! Jaa, det är bara så att jag fick mycket mer kommentarer på min förra blogg så nu känner jag mig svältfödd :o

    mb: Always with the excuses! Okey förlåt, du är ursäktad *tycka synd om*

    ReplyDelete
  5. mika >> oh jaha så du följer bara blogspot-bloggar? då går du ju miste om en massaaaaa!
    jag använder google reader, där kan man lägga in alla bloggar (och liknande saker, allt som har ett rss-flöde) i en lista så följer man där ^^

    ReplyDelete
  6. njaa, alltså jag läser alla stora bloggar i sverige också, men det är svårt att komma ihåg mindre bloggar tycker jag, fast man kan ju lägga i favorit-listan också ^_^ aa okey, smart! Fast jag tycker det passar bra att ha en massa bloggar på bloggen :)

    ReplyDelete