Wednesday, October 20, 2010

Recent Meals

 I was a regulation cooking mama yesterday, I had my bandana on and a glass of wine in my hand. 'Cause we all no you can't be a good chef without alcohol.
 I made oven veggies with halloumi cheese, delicious! They have great halloumi here, if you buy it over the counter. You can get a kilo for like 6€, so awesome! I think I'm gonna try a "local foods diet", and base my meals on veggies, Greek cheese (halloumi and feta), olives/olive oil and sometimes fish or chicken. Cheap and healthy, perfect!
 For breakfast this morning I had a banana and a bowl of corn, I drank my slimming down-tea and read a take out-menu. It left me with massive Chinese food-cravings, but when we were about to order they had all ready gone on Siesta (15 minutes too early, rat bastards!). I cried a river and didn't want any food in my rumbling belly :(
But then I changed my mind and we ordered pizza, I was super-hungry so I threw myself over it and over-ate like two pieces :( I still feel bad about it, I'm not even too crazy about pizza >.<


Should I make posts about what I eat throughout the day, or is it totally boring and lame?

5 comments:

  1. i like food posts! or at least a photo or something. because i like food 8DDD hoho

    ReplyDelete
  2. nej fortsätt, det är kul :D
    men liksom.. vet att jag kanske överdriver men jag blir lite orolig när du pratar om att du mår dåligt över maten/känner att något är onödigt :( det är det inte! du är smalis och maten är bara energi. pizza = flat = flat belly :D

    ReplyDelete
  3. sofia: haha okey ^_^ I'll make sure to take good, non-disgusting-looking pics then ^_~

    mb: Vad bra :)
    Men det är bara för att typ, jag försöker att i alla fall äta nyttig mat, för jag försöker ju röra på mig mer och sådär så jag vill att det ska ha någon inverkan på hur jag ser ut också, ifall man äter onyttigt så spelar det ingen roll hur mycket man tränar >.< Men jag äter ändå lite godis varje dag ^_^
    Plus att jag menade typ att man mår dåligt = känner sig uppblåst och tung efter en pizza, inte så mycket att jag känner mig tjock :)

    ReplyDelete
  4. jag fattar inte... var du PRO ana innan? du sa ju att du hade haft ärstörning i flera år. försöker inte anklaga eller något, undrar bara. kram.

    ReplyDelete
  5. Nellie: Nja, alltså visst jag sa väl det, men som jag ser på saken nu så kan man inte vara pro ana om man inte är anorektiker. Jag har haft typ UNS/Bulimi länge (sen högstadiet), och jag kände väl att det hade varit bättre att vara anorektiker då därför att det hade betytt samma problem men att jag i alla fall skulle vara smal och inte hetsäta.

    Känner hur som helst nu att jag är helt och hållet frisk från alla ätstörningar ^_^

    ReplyDelete