Thursday, October 14, 2010

New Design

As you can see I've changed my design quite a bit, it's so boring having a default one, but I still want it to be more personal! I'm definitely no web designing-wiz, but I'd like to add a personalized header and maybe have a sign at the end of my posts. I know some Photoshop, and I've made headers before, but I don't know how to put them up on my blog, could somebody help me? I tried doing a sign just now, but I added it to a posts as a picture but then it got a border as well (I'd like to remove the borders from the pictures as well!!). If someone could give me some help or tips, that'd be great!

2 comments:

  1. du ser ju ut som en utlänning så du hör ju hemma på den blåa linjen isåfall! och du måste vara född av en knarkare så som du resonerar.. stackars dig!

    ReplyDelete
  2. Jag tycker väl att jag ser ganska svensk ut, i alla fall europeeisk. Nej mina föräldrar är inte knarkare.

    Du verkar ha blivit upprörd av min kommentar hos bloggkommentatorerna, men sen säger du att jag ser ut som en utlänning och hör hemma på blåa linjen, du tycker inte att du kastar lite sten i glashus nu?

    Jag ogillar inte blåa linjen därför att många invandrare bor på den utan för att det är många skumma människor av olika nationalitet, jag lägger inte vikt vid sånt. En annan anledning är att man konstant är i en tunnel och det ger mig klaustrofobi, jag vill ha utsikt!

    ReplyDelete